Menesztette egyik juniorpilótáját a Red Bull
Parc Fermé: Menesztette egyik juniorpilótáját a Red Bull
Parc Fermé: Menesztette egyik juniorpilótáját a Red Bull
Kitartóan vár a nagy lehetőségre az utánpótlás 2022-es bajnoka, Felipe Drugovich. Üzen azoknak is, akik szerint fel kellene adnia az F1-et: magasról tesz rájuk.
A nagyon hosszú safety car-fázist egy rövidebb követte, s a #2-es Cadillac remek pozícióba került, de összesen négy gyártónak van esélye a győzelemre három órával a Le Mans vége előtt.
Parc Fermé: „Lassan azt hiszem, meg akarja akadályozni Mick visszatérését” – Ralf Schumacher nem hajlandó együtt dolgozni Steinerrel
A szabályváltozások éve lottóhúzás, ezért a spanyol nem engedi el 2025-öt a csapatválasztásnál. Toto Wolff már közölte Carlos Sainzcal: a Mercedesnél nem opció.
Négy és fél órás SC-fázis után, egy lassú zónát kihasználva a #6-os került az élre a Toyotákat megelőzve a táv háromnegyedénél Le Mans-ban.
Ha a Porsche valamibe belekezd, nem csupán az elsőségre törekszik, hanem általában átlépi a műfaj korlátait. A több mint 75 éves autógyártó az elektromos autózás műfajába is így lépett be, amikor 2019-ben bemutatta a Taycant. A négyajtós sportautó számos világújdonsággal érkezett, a folyamatosan bővülő kínálat pedig egyre szélesebb közönség szívébe lopta be magát. A siker magától értetődő volt. De a Porsche nem dőlt hátra és most még jobbá tette a Taycant.
A szakadó eső miatt immár több mint három órája biztonsági autó mögött köröz a mezőny Le Mans-ban. Az élen a két Toyota és a #6-os Porsche.
Az utolsó konkrét hír a hétszeres világbajnok állapotáról, a Michelin visszatérhet, Alonso a Ferrari feltámadását ígéri, Briatore elvette 30 évvel fiatalabb menyasszonyát, Damon Hill visszavonul: ezekről olvashattunk június 16-án.
Parc Fermé: Piastri szerint így alakul az erősorrend Barcelonában