A válaszban kitértek rá, hogy a Váci úton mindkét irányban kialakított, körülbelül két kilométeres szakasz költsége 26 millió forint volt, amely tartalmazza az útépítést, a forgalomtechnikai kialakítást, a piros burkolatfestést és a műanyag oszlopokat, az úgynevezett elhajló pollereket is – írják.
Az Üllői úton szintén mindkét irányban létesül kerékpársáv, ám ott már összesen öt kilométer hosszan: ennek bekerülési költsége 70 millió forintra rúgott, amely szintén magában foglalja a fenti tételeket. Mindezek alapján kijelenthető, hogy a Váci úton és az Üllői úton életre hívott, védett kerékpársávok összesen 96 millió forintba kerültek.
De a Budapest Közút azt is megjegyezte, hogy ennek a kiadásnak „egy jelentős része akkor is megtörtént volna, ha nem kerékpársávot létesítenek ezeken az útszakaszokon”. Illetve a cég adatközlése alapján az is napvilágot látott, hogy az Üllői úton még nem végeztek a kerékpársávokkal kapcsolatos munkálatokkal.
Írta a Magyar Hírlap