„Dolgozni kell kicsit a fonákomon!” – Stroll nevet a teniszes pletykákon

„Dolgozni kell kicsit a fonákomon!” – Stroll nevet a teniszes pletykákon

„Dolgozni kell kicsit a fonákomon!” – Stroll nevet a teniszes pletykákon

Mi is írtunk arról az egészen hihetetlen és abszurd pletykáról, miszerint az Aston Martinnál Fernando Alonsóval szemben alulteljesítő Lance Stroll azt fontolgathatja, hogy hátrahagyja a Formula-1-et és az általa egyébként kedvelt és egész jó szinten űzött teniszre váltson profiként. A híresztelésekkel Zandvoortban magát a kanadait is szembesítették, aki viszont csak nevetett a dolgon:

„Nos, ha indulok a touron, akkor jobb, ha dolgozom kicsit a fonákomon, mert nem hiszem, hogy még azon a szinten lennék. Úgy értem, szeretném azt gondolni, hogy elég jó vagyok. De nem tudom, készen állnék-e Djokovic vagy Alcaraz ellen megmérkőzni” – viccelődött a Motorsport.com által idézett Stroll, aki a pletyka kiindulási pontja kapcsán hozzátette: „Crofty vagy valaki állt elő ezzel. Iszogathatott a kanapén egy kis sört augusztus elején, a teniszemen merengve. Nem tudom, tőle kell megkérdezni. Furcsa volt, nem tudom, honnan jött ez neki. Roppant kreatív volt. De igen, nem igazán gondoltam erre, hogy a teniszben építsek karriert” – mondta el a pilóta, aki azt is megjegyezte, hogy fel sem merült benne, hogy abbahagyja a versenyzést, jelenleg is a vasárnapi futamra koncentrál.

f1-stroll-aston-zandvoort

Motorcsere Magnussennél, a bokszutcából rajtol az F1-es Holland Nagydíjon

Kevin Magnussen eredetileg a 18. rajthelyre kvalifikálta magát Zandvoortban, ám a Haas úgy döntött, kicseréli autójában a motor több komponensét, s mivel ezt a parc fermé szabályok hatálya alatt tette meg a csapat, így a dán a bokszutcából kénytelen startolni 15 órakor. Egész pontosan a belső égésű motorból, a turbófeltöltőből, az akkumulátorból, az MGU-H-ból és a vezérlő elektronikából kapott újat Magnussen.

Az F1-es Holland Nagydíj teljes módosított rajtrácsa itt érhető el!

f1-magnussen-haas-zandvoort

NASCAR: Preece horrorisztikus balesetet élt túl, Elliott lemaradt a rájátszásról

A Daytonában rendezett versenyek mindig elképesztő izgalmakat hoznak, ám ezúttal a Cup Series alapszakaszának utolsó futamát bonyolították le a legendás oválon. Ez egyrészt őrületes versenyt, másrészt olyan baleseteket eredményezett, amelyekben csoda, hogy senki sem sérült meg komolyabban. Miután a futamgyőzelmek és a pontok alapján 15 pilóta már bebiztosította helyét a rájátszásban, így a Coke Zero Sugar 400 legnagyobb kérdése az volt, ki szerezheti meg az egyetlen továbbjutó helyet, amiért öldöklő küzdelem folyt. Erre a legjobb eséllyel Bubba Wallace rendelkezett, de senki sem írhatta le Chase Elliott személyét sem, aki teljes szezonos karrierje során korábban mindig bejutott a legjobb 16 közé.

[embedded content]

Az élről Chase Briscoe indulhatott Aric Almirola mellől, de a kavarodást jól jelzi, hogy az első szakaszt a 13. helyről startoló Martin Truex Jr., míg a középső etapot az éppen előle rajtoló Brad Keselowski húzta be. Ahogyan az várható volt, a szakaszok és a futam vége felé veszélyes szituációk alakultak ki, ami két komoly incidenst is eredményezett. Előbb a második szakasz zárásakor Ty Gibbs ütközött össze Ryan Blaney autójával, utóbbi pedig hatalmas erővel csapódott a falnak, elindítva egy lavinát, ám ez elenyésző volt Ryan Preece esetéhez képest. A 41-es autó pilótáját Briscoe ütötte ki, azonban akkora sebességgel sodródott kifelé a fűre, hogy az autó a levegőbe emelkedett, többször átfordult és visszapattant a fűről. A brutális jelenetsorok végén Preece csak segítséggel tudott kiszállni, végül megfigyelésre kórházba szállították.

[embedded content]

Ekkor egyébként már csak néhány kör volt hátra, a futamgyőzelemért pedig hatalmas harcot vívtak a legjobbak. A legesélyesebb Kevin Harvick, Chris Buescher, valamint Keselowski és Elliott voltak, de Preece balesetét követően a hosszabbítás döntött. Ebben az említett négyeshez csatlakozott még Almirola is, végül a Forddal versenyzők különítménye jobban összeállt a felső íven, ami Buescher sikerét eredményezte. Ezzel a megszerzett pontok alapján Wallace jutott be a playoffba, Elliott pedig nagy meglepetésre lemaradt, igaz a tulajdonosi pontversenyben a 9-es autó révén továbbra is érdekeltek maradtak.

A folytatás szeptember 3-án a Darlington Racewayen következik.

Vettel is üzent Verstappennek az F1-es győzelmi sorozat miatt

Ezen a hétvégén már sorozatban kilencedik futamgyőzelméért hajt Max Verstappen, és ha ezt megcsinálja, azzal beállítja Sebastian Vettel 2013-as rekordját – a német akkor a szezon utolsó kilenc versenyét nyerte meg.

Alberto Ascari is elérte már ezt a határt az ötvenes években, de ő kihagyta az Indy500-at, ezért tartjuk számon Vettel sorozatát az igazi rekordként.

Verstappen viszont most olyan formában van idén a Red Bull-lal, hogy átadhatja a múltnak a négyszeres világbajnok csúcsát – ráadásul a mai Holland Nagydíjat is a pole-pozícióból kezdheti meg.

„Szerintem öt győzelem után Seb írt nekem egy üzenetet, amiben az állt, hogy ’szép munka, csak így tovább, meg fogod csinálni.’ De a sorozatban kilenc siker nagyon impresszív, sosem gondoltam, hogy egyáltalán nyolcig eljutok majd. Ha lehetséges, akkor persze rá fogok menni” – mondta a témáról Verstappen, elárulva, hogy a német is „jegyzi” a szériát.

„Nem jár ez a fejemben folyamatosan, hogy ezt meg kell csinálnom, mert nem a rekorddöntésekért vagyok ebben a sportban, hanem azért, hogy nyerjek” – tette hozzá Verstappen.

f1-verstappen-vettel

Mikor kezdődik az F1-es Holland Nagydíj? Mutatjuk a vasárnapi menetrendet

Az F1 mellett az F2 is versenyez Zandvoortban, de lesz Kamion-Eb, TCR World Series és IndyCar is: íme a vasárnapi program.

10:00 Formula-2, Főfutam (tv: M4 Sport, 13:00, felv.)
11:55 Porsche Szuperkupa, 2. futam (tv: Eurosport 1, élő)
13:10 Kamion-Eb, 3. futam  
15:00 Formula-1, Futam (tv: M4 Sport, élő)
16:40 Kamion-Eb, 4. futam  
17:10 TCR Világsorozat, 2. futam  
21:30 IndyCar, Futam (tv: Match4, élő)
22:00 NASCAR Truck Series, Futam (tv: Aréna4, élő)

f1-dutchgp

fotó: dppi

A Ferrari nem szólt Piastriról Sainznak, 5000 euró és egy figyelmeztetés lett belőle

Két pénzbüntetést is begyűjtött az F1-es Holland Nagydíj időmérőjén a Ferrari, mindkettő Carlos Sainzal áll összefüggésben. A spanyol egyrészt 0,5 km/h-val túllépte a megengedett sebességet a bokszutcában, ami miatt 100 eurót kell befizetnie a csapatnak, a másik viszont Oscar Piastri feltartása, ami jóval komolyabb ügynek számított.

A felügyelők a bizonyítékok megtekintése, meghallgatása során arra jutottak, hogy a közvetlenül Sainz előtt a bokszból kihajtó Valtteri Bottasnak mondta az Alfa Romeo, hogy Piastri jön, és figyeljen rá, a Ferrari viszont nem szólt erről Sainznak, csak annyit mondtak a fülére, hogy figyeljen a fehér vonalra, ne lépje át. Sainz belenézett a tükörbe, ahol látta Piastrit, de mivel nem szóltak neki róla, úgy gondolta, hogy lassú körön van.

A visszapillantó szöge miatt innentől egyáltalán nem látta a McLarent, aki közben megérkezett mellé, és mivel Sainz igyekezett a száraz ívre húzódni, leszorította a pályáról az ausztrál.

A felügyelők végül nem adtak rajtbüntetést Sainznak, csak egy figyelmeztetést, a Ferrarit pedig 5000 euró befizetésére kötelezték. Az indoklás szerint Sainz veszélyesen mozdult, de az esetet a csapat idézte elő, nem ő…

f1-sainz-ferrari-dutch

Tsunodát megbüntették Hamilton feltartásáért, Strollt nem

Ketten is feltartották Lewis Hamiltont az F1-es Holland Nagydíj időmérő edzésén, emiatt pedig mindkettejüket, Yuki Tsunodát és Lance Strollt is beidézték a felügyelők. A kanadai végül nem kapott büntetést, mert az illetékesek úgy ítélték meg, hogy bár feltartotta Hamiltont, de megpróbált mindent megtenni annak érdekében, hogy ez ne forduljon elő, a kérdéses ponton már szinte versenytempóban haladt.

Tsunodát viszont háromhelyes rajtbüntetéssel sújtották: az indoklás szerint bőven volt helye elhagyni az ideális ívet, de ezt nem tette meg, így pedig kimerítette a „szükségtelen feltartás” fogalmát, éppen azt, amiben nem találták vétkesnek Strollt. Érdekesség, hogy maga Hamilton úgy fogalmazott, hogy bár kicsit útban volt a japán, de nem veszített miatta jelentős időt, nem fogta rá a Q2-es kiesését.

Tsunoda egyébként a 14. lett a kvalifikáción, az ő büntetése nem segít Hamiltonon.

Az időmérő végeredménye itt megtekinthető!

f1-tsunoda-alphatauri

fotó: dppi

„A trófea a csapaté, szóval csinálj, amit akarsz!” – Verstappen nem félti az esetleges holland trófeáját Norristól

Humoros kérdéssel zárult az F1-es Holland Nagydíj időmérője utáni sajtótájékoztató, amelyen szokás szerint az első három helyezett versenyző vett részt. Max Verstappen kapta meg azt a kérdést, hogy van-e bármilyen stratégiája arra, ha holnap Lando Norris ott lesz mellette a dobogón, tekintve az utóbbi időszak malőrjeit a trófeákkal…

„Nos, a trófeákat úgyis oda kell adnom a csapatnak, szóval csinálj, amit akarsz!” – fordult oda hangosan nevetve Norrishoz a világbajnok.

„Szerintem ez most elég masszívnak tűnik, más anyagból készült…” – tette hozzá.

Ahogy arról a Formula.hu beszámolt, a Herendi már készíti Verstappen új trófeáját, amelynek elődjét Norris összetörte a Hungaroringen.

f1-hungaroring-sunday-184

fotó: Ollé Iván

Játssz velünk vasárnap estig: nyerj két jegyet az F1-es Olasz Nagydíjra!

A FociTour.hu és a Formula.hu közös nyereményjátékával két General Admission belépőjegyet nyerhetsz a jövő hétvégi F1-es Olasz Nagydíjra, Monzába!

A feladat egyszerű: válaszold meg helyesen az alábbi kérdést a beágyazott Facebook-poszt alatt kommentben

Hány Ferrari-győzelmet hozott az F1-es Olasz Nagydíj az utóbbi tíz évben?

A játék augusztus 27-e, vasárnap este 19 óráig tart, a helyesen válaszolók között kisorsoljuk a két jegyet, és értesítjük is a szerencsés nyertest!

Ha a FociTour egyéb F1-es ajánlatai közül válogatnál, ezeken a linkeken megteheted: 

https://www.focitour.hu/klub/f1/ 

https://www.focitour.hu/klub/f1/belepojegyek/ 

Videó: csapattársa autóján landolt az F2-es pilóta a zandvoorti sprinten

Ralph Boschung és Kush Maini, a Campos két pilótája számára egyszerre ért véget az F2-es sprintfutam Zandvoortban: hajmeresztő módon állt meg az egyik autó a másikon. A balesetben érintett volt még Jak Crawford is.

[embedded content]

Egy ex F1-es pilóta is ráhajtott Ricciardo ülésére Instagramon

Daniel Ricciardo pénteki szabadedzésen elszenvedett balesete után hivatalossá vált, hogy az ausztrál sérülése súlyosabb a vártnál, eltörte a kezét. Helyét így az AlphaTaurinál a csapat, egyben a Red Bull tartalékpilótája, a fiatal Liam Lawson veszi át a hétvégén. Azonban nem az új-zélandi volt az egyetlen, aki Ricciardo ülésére pályázott. A Red Bullnál korábban négy szezont lehúzó, mára már visszavonult David Coulthard egy Instagram-posztban jelentkezett a pozícióra az osztrák istálló csapatfőnökénél.

„Kedves Christian Horner! Kérlek, olvasd el a prezentációmat arról, hogy miért nekem kéne helyettesítenem Danielt” – írta az 52 éves expilóta posztja alá. Prezentációjában a „Miért nekem kéne Daniel helyettesének lennem” címmel négy érvet sorol fel maga mellett, amelyek a következők: gyors vagyok a pályán, én szereztem a Red Bull első dobogós helyezését, már jóban vagyok a szerelőkkel, illetve ezzel én lennék a valaha volt hetedik legidősebb F1-es pilóta.

Horner vette a poént, és kommentben válaszolt is Coulthard jelentkezésére: „Kedves DC! Köszönjük a jelentkezésedet, és annak ellenére, hogy jelentős mértékű károkat okoztál több futamon baleseteiddel, most lehet, hogy szükségünk lenne egy tartalékversenyzőre, a paddock öreg rókájaként pedig Fernando Alonso legalább újra fiatalnak érezhetné magát. Minden jót, Christian.”

„A MotoGP ellentétes irányba halad, mint az F1” – Marquez

Nem sikerült túl akciódúsra a múlt hétvégi Osztrák Nagydíj a MotoGP-ben, így ismét felerősödtek a hangok, miszerint – az első guminyomásra vonatkozó előírások betartatása mellett – negatív hatással van a versenyzésre az aerodinamika és a magasságállító rendszerek egyre jelentősebbé válása. Előbbi 2015-ben jelent meg igazán a MotoGP-ben a Ducati révén, s bár a szabályalkotók igyekeztek gátat szabni a szárnyacskák elterjedésének, ma már az összes gyártó motorján különböző elemeket láthatunk elöl, oldalt és hátul egyaránt. Márpedig akárcsak az F1-ben, ez a MotoGP-ben is nehézséget okozó a felkavart levegő miatt a hátul haladó versenyző számára, ami hátráltatja az előzéseket – minderről most újfent Marc Marquez beszélt:

„Már két-három éve is mondtam. Akkor azt mondták, ’nem’. Néhányan ellenzik az aerodinamikát, mások támogatják. Ha pedig mondasz valamit, az emberek azt mondják, azért tesszük, mert nem tudunk alkalmazkodni. De tudunk, viszont a jelenlegi MotoGP nagyobb részben függ a motorodtól, mert ha nincs megfelelő aerodinamika, nem jó a kigyorsításod és rengeteg technikai részlet van, amitől jobban függsz. Emiatt egyre nehezebbé vált a motorosok támadása és előzése” – magyarázta a nyolcszoros világbajnok a Motorsport.com hasábjain.

„Kezd olyanná válni, mint a Formula-1, pedig az F1-ben pedig ellentétes az irány. Úgy tűnik, az autóknak kisebb a leszorítóereje, kevésbé függnek az aerótól, mi viszont ellenkező irányba haladunk, egyre nagyobb a jelentősége. Úgy hírlik, 2027-ben ez változni fog, de az túl késő. Még három év így, a fejlesztések révén egyre nagyobb lesz a leszorítóerő.”

Ha imádod a MotoGP-t és nem szeretnél semmiről lemaradni, akkor csatlakozz a Formula MotoGP Facebook-csoportunkhoz, ahol még több hírről és információról számolunk be a MotoGP és egyéb motoros bajnokságok kapcsán!

Jónak érzi az Aston Martin fejlesztéseit Alonso

Mint arról az F1-es Holland Nagydíjra hozott fejlesztéseket összegző cikkünkben írtunk, az Aston Martin állt elő az egyik legjelentősebb csomaggal Zandvoortban, amire szüksége is volt a szezont erősen kezdő, a nyári szünet előtti utolsó futamokon viszont haloványabban teljesítő istállónak. Az alakulat gyakorlatilag a padlólemezt szabta át teljesen, a pénteki edzéseket pedig a második és tizedik helyen záró Fernando Alonso szűkszavúan, de pozitívan beszélt az újításokról:

„Jónak érződnek az AMR23-ashoz hozott fejlesztések, noha nem tudtuk teljesíteni a remélt programot, volt néhány piros zászlós megszakítás. Nem történt semmi drámai az én oldalamon, hasznos információkat gyűjtöttünk pénteken, de még mindent ki kell elemeznünk és összeraknunk szombatra” – fogalmazott Alonso. A csapattárs Lance Strollt motorgond hátráltatta az első szabadedzésen, amit sajnálatosnak nevezett a kanadai, a fejlesztés kapcsán pedig arról beszélt, hogy az éjszaka során ki kell elemezniük a gyűjtött adatokat.

f1-alonso-aston-zandvoort

Jön az F1-es Holland Nagydíj időmérője – itt a szombati menetrend

Következik a kvalifikáció napja Zandvoortban a harmadik szabadedzéssel és magával az időmérővel, miközben a Formula-2-esek számára már a sprintfutamot rendezik majd a kettő között. De lesz IndyCar, TCR és Kamion-Eb is, utóbbi kettőn szurkolhatunk a Norbiknak – mutatjuk a programot:

Szombat (augusztus 26.)  
11:30-12:30 Formula-1, 3. szabadedzés (tv: M4 Sport, 13:30, felv.)
11:35 Kamion-Eb, 1. futam  
13:15 Formula-2, Sprintfutam (tv: M4 Sport, 16:30, felv.)
13:30-14:00 TCR Világsorozat, 2. szabadedzés  
15:00-16:00 Formula-1, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
15:30 Kamion-Eb, 2. futam  
16:05-16:45 TCR Világsorozat, Időmérő  
17:00 Porsche Szuperkupa, 1. futam (tv: Eurosport 2, élő)
17:00-18:00 IndyCar, Szabadedzés  
20:00-21:00 IndyCar, Időmérő (tv: Match4, élő)
20:10 TCR Világsorozat, 1. futam  
23:45-00:45 IndyCar, Utolsó edzés  
     
Vasárnap (augusztus 27.)  
01:00 NASCAR Cup Series, Futam (tv: Aréna4, élő)

f1-zandvoort-day1

Helyszíni: Dráma és meglepetés Zandvoortban

Lando Norris volt a leggyorsabb az F1-es Holland Nagydíj pénteki napján, mégsem ez szolgáltatta a legnagyobb szenzációt, hanem Daniel Ricciardo balesete, amely kéztöréssel, és Liam Lawson beugrásával járt. Mészáros Sándor, a Formula.hu újságírója foglalta össze a helyzetet a zandvoorti F1-es paddockból.

A videó ezen a linken vagy a képre kattintva megtekinthető a Formula YouTube-csatornáján!

vide

Kifogyott az éllovas üzemanyaga, célba kellett tolni az autót

Kevés bosszantóbb dolog történhet egy autóversenyzővel, mint ha a célvonal előtt méterekkel megáll az autója: így járt az ázsiai GT World Challenge sorozat múlt heti, okayamai versenyén a többszörös Super GT-bajnok és Le Mans-i kategóriamásodik Max Orido, aki 33 másodperces előnnyel haladt a leintés felé, amikor kifogyott az autójából az üzemanyag. Mit lehet ilyenkor tenni? Célba tolni az autót…

[embedded content]

Oridót és társát, Masaki Kanót végül a 6. helyen rangsorolták, másnap viszont győzelemmel kárpótolták magukat, és a szezonzáró előtt magabiztosan vezetik az értékelést.

Kedves üzenettel és meglepetéssel kedveskedtek Ricciardónak a zandvoorti sportbírók

Daniel Ricciardo az F1-es Holland Nagydíj második szabadedzésén ütközött neki a falnak a 3-as kanyarban, a baleset után ráadásul komoly kézfájdalmai voltak, ezért kórházba is kellett szállítani csuklósérülés gyanújával, amely végül be is bizonyosodott, így nem tudja folytatni a hétvégét. Mindenesetre az incidens helyszínén dolgozó sportbírók egy kedves üzenetet és egy kis meglepetést, szirupos ostyát küldtek Ricciardónak:

„Kedves Daniel! Reméljük, rendben van a csuklód. Szeretnénk az autóban látni a hétvégén. Bízunk benne, hogy egy darabban érkezik meg a szirupos ostya. Üdvözlettel, a 3-as kanyar sportbírói” – írták.

Kórházba vitték Ricciardót, megsérülhetett a csuklója

Dupla baleset borzolta a kedélyeket az F1-es Holland Nagydíj második edzésén: előbb Oscar Piastri, majd pillanatokkal később Daniel Ricciardo ment falnak a döntött 3-as kanyarban. Az ausztrált a mclarenes autója zavarhatta meg, ám ennél is nagyobb gond lehet számára, hogy az incidens után a kezére panaszkodott a pilóta, amit megránthatott a kormány a becsapódásnál. Az FIA megerősítette, hogy Ricciardót az ütközés után a közeli kórházba szállították, míg az AlphaTauri azt közölte, hogy a versenyző további orvosi kezeléseket kap a csuklójára. Egyelőre arról nincs információ, mennyire sérülhetett Ricciardo csuklója, ha megsérült.

f1-ricciardo-keze

Megvan, melyik fiatal kap legközelebb F1-es lehetőséget a Red Bulltól

Több Red Bull-junior is versenyez a kiemelt utánpótlás-bajnokságokban, csak az F2-ben képviselő őket Dennis Hauger, Jak Crawford, Ayumu Iwasa, Enzo Fittipaldi és Zane Maloney is, ők azok, akik a Super Formulában versenyző Liam Lawson mellett a legközelebb állhatnak ahhoz, hogy az energiaitalosok bedobják őket az F1-be.

Franz Tost, az AlphaTauri év végén leköszönő csapatfőnöke azonban azt mondta a Holland Nagydíj pénteki csapatfőnöki sajtótájékoztatóján, hogy a Red Bull döntése értelmében Isaac Hadjar kaphat szabadedzés-lehetőséget idén: mint ismert, kötelező fiatalt ültetni az autóba egy-egy első szabadedzésre, és a döntés értelmében a Hitech versenyzője lesz a kiválasztott.

Hadjar tavaly csatlakozott a Red Bullhoz és az F3-as bajnoki címért csatázott, most az F2-ben a 15. helyen áll egyetlen, sprinten szerzett dobogóval.

redbull-hadjar

fotó: dppi

Újra a Hungaroringen sétálhatsz kollégánkkal!

A Magyar Nagydíj előtt néhány tucat szerencsés rajongó körbesétálhatta a Hungaroringet Magyarország egyetlen állandó F1-es akkreditációjával rendelkező újságírójával, Mészáros Sándorral. A nagy érdeklődés miatt sajnos rengetegen lemaradtak a programról, éppen ezért szeptemberben újra ki lehet menni a Magyar Nagydíj helyszínére Sanyival: szeptember 27. 16 órától a résztvevőknek mesél majd a szezon eddigi érdekességeiről, a Magyar Nagydíjról, sőt, egy egészen meglepetésre is készül!

Ha kíváncsi vagy Mészáros Sándor sztorijaira, és szívesen sétálnál szakértői kísérettel a Hungaroringen, keresd a jegyeket a Hungaroringshopon szeptember 20-tól.

További részletek a Hungaroring honlapján: https://hungaroring.hu/site/hu/elmenyek/hungaroring-seta

pf-sanyiseta

Perez féltheti a helyét Ricciardótól?

A hazatérő tékozló fiú, Daniel Ricciardo kiváló benyomást tett a Red Bull főtanácsadójára, Helmut Markóra, aki együtt is vacsorázott az ausztrállal a nyári szünetben. A 80 éves szakember az osztrák Kleine Zeitungnak méltatta az ausztrált: „Daniel nagyon pozitív személyiség, sikeres karrier és hihetetlen tapasztalat áll mögötte. A lendülete és az ereje nagy lökést adott az AlphaTaurinak, igazi motivációfröccsöt jelent.”

Bár Christian Horner csapatfőnök a minap úgy nyilatkozott, hogy 2024-re még biztos Sergio Perez helye a Bikáknál, Marko szavaiból egészen más tűnik ki: „A Formula–1-ben semmi sem száz százalékig biztos, ilyen egyszerűen nincs, mindig beszélni kell a teljesítményről. Zandvoortban megvizsgáljuk a dolgokat, és megbeszéljük, hogyan tovább.”

perez-canada

formula.hu