2022: Daniel Ricciardo optimistán várja valószínűsíthető egyéves szabadságát, ami állítása szerint segíteni fogja őt abban, hogy még erősebben térhessen vissza a rajtrácsra 2024-ben. Közben Mattia Binotto a Mercedes döntéseit kritizálja: a csapatfőnök szerint a csillagosok már két győzelmet is kiengedtek a kezükből rossz döntéseik következtében, saját csapata mexikói stratégiája azonban helyes választásnak bizonyult.
2021: Carlos Sainz bosszús a Ferrari bokszutcai bakijai miatt, miután Silvertone-t és Isztambult követően Austinban is hosszú ideig vesztegelt a kerékcserénél. A spanyol szerint a hibák rengeteg pontjába kerültek a csapatnak.
2020: Elszólta magát az AlphaTauri jövő évi felállásáról Helmut Marko. A Red Bull tanácsadója egy interjú során megjegyezte, Pierre Gasly mellé egy nagyon fiatal pilóta érkezik, amikor pedig megkérdezték, hogy Yuki Tsunodára utalt-e ezzel, nem tagadta a dolgot.
2019: Az Austinban tartott sajtótájékoztatón leleplezték a tervek szerint 2021-ben érkező új technikai szabályokat. Az eseményen megerősítették, hogy véglegesítették ezeket, mind a tíz csapat beleegyezett a részletekbe, továbbá egy koncepció autót is megmutattak a nyilvánosságnak.
2018: Alaposan kiosztotta a médiát Kimi Raikkönen. A finnek 2007-es világbajnoka úgy gondolja, hogy a média által gerjesztett nonszensz dolgok egyre többet ártanak a sportnak és sokkal jobb lenne, ha nem jelenne meg ennyi sületlenség.
2017: Saját erőből nyerte meg a Mexikói Nagydíjat Max Verstappen, amivel sokakat lenyűgözött. A holland pilóta teljesítményét Ross Brawn is méltatta, a szakembert ugyanis Michael Schumacherre emlékezteti a fiatal versenyző.
2016: Eléggé kiakadt Mexikóban Max Verstappenre és Charlie Whitingra is a rádióban Sebastian Vettel. A német versenyző elég sokat káromkodott, ám a futam után nem sokkal meglátogatta a versenyigazgatót és bocsánatot kért.
2015: Szabadabb gumiválasztás érkezhet 2016-tól a Formula-1-ben. A hivatalos gumibeszállító tervei szerint azzal lehetnének változatosabbak a versenyhétvégék, hogy a csapatok az eddigi kettő helyett háromféle keverékből választhatnának.
2014: Mindenképpen az F1-ben akar maradni Kamui Kobayashi. A japán pilótának alig van több esélye a mezőnyben maradásra, mint csapatának, a Caterhamnek – Kobayashi maga egyedül abban bízik, hogy egy harmadik autóban jut neki hely.
2013: Annak ellenére, hogy még nincs szerződése a 2014-es szezonra, a Force India skót pilótája, Paul Di Resta biztos benne, hogy ő jövőre is a Formula-1-ben versenyezhet majd. A korábbi DTM bajnok úgy látja, jó esélyei vannak a következő évre.
2012: Nem kíván új pilótákat igazolni a Toro Rosso. A 2013-as szezont a megszokott párosukkal fogják teljesíteni, vagyis a következő idényben is számíthatnak Jean-Eric Vergne és Daniel Ricciardo szolgálataira.
2011: A Williamshez érkezhetne Kimi Raikkönen. A finnek világbajnoka 2009-ben hagyta el a sportágat, de a hírek szerint hamarosan visszatérhet, ez pedig akár a grove-i istállónál is megtörténhet. A csapat elnöke Adam Parr megerősítette, tárgyalnak a pilótával.
2010: Egy brit tehetséggel erősítene a Mercedes csapata. A német márka Abu-Dhabiban egy utánpótlás teszten fogja kipróbálni Sam Bird képességeit, aki korábban már egyszer vezethetett F1-es autót, akkor még a Williams gárdájának köszönhetően.
2009: Nehéz szezon végére ért a Ferrari. Az olasz istállónál Felipe Massát helyettesítő Giancarlo Fisichella beszámolója szerint a maranellóiak autója nem tud többet az Abu-Dhabi időmérőn látottaknál. Az olasz már a Q1-ben, Kimi Raikkönen pedig a Q2-ben búcsúzott.
2008: Hamarosan elárulja terveit Fernando Alonso. A spanyol versenyző Interlagosban azt állította, hogy nemsokára beszámol arról, miként alakul majd számára a 2009-es esztendő. A kétszeres világbajnok valószínűleg maradt a Renault alkalmazásában.
2007: Csökkenhet a Formula-1 iránti érdeklődés Lewis Hamilton miatt, legalábbis az FIA elnöke, Max Mosley szerint. A szakember úgy gondolja, ha a fiatal brit pilóta továbbra is ennyire sikeres lesz, akkor kevesebb néző lesz kíváncsi a versenyekre.
2006: Cáfolta azokat a híreket Ross Brawn, melyek szerint azért kért egy éves pihenőt a Ferraritól, mert egy másik csapathoz távozna. A maranellóiak eddigi technikai igazgatója családi okokra hivatkozva döntött a pihenő mellett.
2005: Megosztotta az embereket az FIA ötlete. A Nemzetközi Automobil Szövetség szeretné bevezetni a CDG szárnyakat, amit a rajongók egy része csúnyának talált, egy szaklap felmérése alapján viszont a többség támogatná a kezdeményezést.
2004: Akár a Toyota is szállíthat motorokat a Jordan csapata számára. Erről a hírek szerint még Interlagosban tárgyaltak a felek, a kulcsszereplő pedig a gyártó tehetsége, Ryan Briscoe lehet, aki könnyen lehet, hogy Eddie Jordan istállójánál kaphatna lehetőséget.
2003: Továbbra is egyértelmű a célja Nick Heidfeldnek. A német pilóta szeretne a Formula-1-es mezőny tagja maradni, akkor is, ha ezért lejjebb kell adni a fizetési igényéből. Miután a Sauber menesztette a Jaguár vagy a Jordan maradt opcióként.
2002: A Toyota TF102-es eredeti kormányát ajándékozták oda Mika Salo és Alain McNish számára, akik a szezon végén elhagyják az istállót. A japán gyár már korábban meghozta azt a döntést, hogy nem velük folytatják az F1-ben.
formula.hu