Megszaporodhatott a panaszok száma.
A Booking.com megszüntette ügyfélszolgálata e-mail-es elérhetőségét – írja a spabook.net, amely szerint szerint a panaszok száma világszerte olyan nagy lehet, hogy a bejövő új, úgynevezett hibajegyek mennyiségét csökkenteni kénytelenek, hogy fel tudják azokat dolgozni.
Ahogy arról a hvg.hu is beszámolt, júliusban „előre nem látható technikai problémák” miatt szállásadók ezrei nem kapták meg az őket megillető szállásdíjat a Booking.com-tól. Bár a magyar szállásadók többsége augusztus közepén megkapta a tartozását, a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított az ügyben, majd razziát is tartott a cég budapesti irodájában.
A spabook.net cikke szerint azonban a Booking.com szállásadó partnerei világszerte továbbra is tömegesen várnak a pénzükre, amelyet sokan utoljára június közepén kaptak meg, ezért vélhetően egyre több panaszlevél érkezett az ügyfélszolgálathoz, amelynek e-mail-es elérhetősége időközben megszűnt.
A magazin legalábbis a tesztemail elküldésekor azt tapasztalta, hogy elirányították egy webes felületre, ahol előzetesen kialakított kategóriák szerint lehet meghatározott ügyekben intézkedni, feltéve, hogy a felhasználónak van nyitott foglalása. Ha nincs, akkor nem tud mit tenni, csupán gyakori kérdések jelleggel lehet navigálni az oldalon, de érdemi segítséget nem lehet kérni.
* * *
Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.
HVG