A Dino 206 GT egy alig több, mint 150 példányban készült olasz sportautó, melyből most épp új gazdára vár egy kiváló állapotú darab.
A cégalapító Enzo Ferrari az 1956-ban 24 éves korában elhunyt fiáról, Alfredo Ferrariról nevezte el 1967-ben debütált relatíve elérhető árú sportkocsiját, a Dino 206 GT-t.
A Pininfarina designstúdióban Aldo Brovarone és Leonardo Fioravanti által tervezett, Scaglietti alumínium karosszériás modellből két év alatt mindössze 152 példány készült, melyek közül egy remek állapotú kocsi most épp új gazdára vár.
A Németországban állomásozó Dino 206 GT Argento Auteuil/Similpelle Nera fényezéssel és Panno Bleu utastérrel rendelkezik.
A legutóbb idén februárban szervizelt, 1969 februárjában készült kétajtós és kétszemélyes kocsi árával kapcsolatban csak a komolyabb érdeklődők számára nyilatkozik a müncheni eladó.
A 4,15 méter hosszú, 1,7 méter széles, 1,15 méter magas és 2,28 méteres tengelytávolságú apróság mindössze 900 kilogrammot nyom a mérlegen.
A 2 literes 65 fokos hengerszögű V12-es szívó benzinmotor egy ötfokozatú kézi váltón keresztül adja le 8000-es fordulatszámon ébredő 180 lóerős teljesítményét, illetve 6500-tól lehívható 187 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.
A kizárólag balkormányosként gyártott típus végsebessége 235 km/h.
HVG