Hiába kértek legalább a gyerekeknek inni, nem kaptak, a személyzet pedig birkaként bánt velük az utasok elmondása szerint.
Többek között a Wizz Air Budapestre tartó járatát is törölni kellett a dubaji viharok miatt, a reptéren ragadt utasok azonban semmilyen információt nem kaptak – erre panaszkodott az egyik magyar utas az RTL Híradónak. A Wizz Air e-mailben közölte az utasokkal, hogy Dubajból az Abu-Dzabi repülőtérre szállítják őket. Az érintetteknek 6 órát kellett várakoznia, szállást csak hajnali ötkor kaptak, de sokan még akkor sem. Volt, akivel csak a hotelnél közölték, hogy nincs hely.
Az utasok végül délután 5-kor repülhettek haza. Egy másik érintett arról beszélt, hogy többször kértek inni a gyerekeknek, de nem kaptak semmit, a reptéri személyzet pedig úgy bánt velük, mint egy csapat birkával. A földön ültették őket, néha kiabáltak velük, semmibe vették a kiszolgáltatott helyzetüket – sorolta a panaszokat az utas.
A Wizz Air belső vizsgálatot indított az eset kapcsán, erről Trubek Zsuzsa, a légitársaság kommunikációs menedzsere beszélt a csatornának. Elmondta azt is, hogy az országban 1200 járatot kellett törölni az időjárás miatt, de szerinte a Wizz Air minden utasának adott szállást, ételt azonban nem, ehelyett kuponokat biztosítottak számukra. Trubek szerint az utasok kártérítésre nem számíthatnak, mivel a járatkimaradást az időjárás okozta.
A dubaji esőzés hátteréről itt írtunk korábban:
HVG