Visa Cash App RB lett az AlphaTauriból

Visa Cash App RB lett az AlphaTauriból

Az elmúlt hetekben több utalás is érkezett arra, hogy a Visa Cash App lehet az eddigi AlphaTauri F1-es csapat új névadó szponzora, ma pedig megérkezett a hivatalos bejelentés is: a faenzai alakulat új neve Visa Cash App RB lesz 2024-től.

A kommüniké szerint a Visa a Red Bull F1-es programjának első globális partnere lesz, így a cég nemcsak a második számú istálló nevében és autóin jelenik majd meg, hanem a sportágat jelenleg uraló sikergyáros nagycsapat autóin is. A Visa támogatni fogja az energiaitalosokhoz kötődő F1 Academy-érdekeltségeket is, méghozzá szintén névadó szponzorként.

421103690_7181725545220605_2709890748947837958_n

A Visa és a Cash App színeibe öltözik majd Yuki Tsunoda és Dadniel Ricciardo autója, illetve versenyzői overallja is – a teljes leleplezésre február 8-án, egy Las Vegasban tartandó bemutatón kerül sor. A helyszínválasztása jól szemlélteti a szándék komolyságát: az eseményt a legnagyobb amerikai sportesemény, a Super Bowl hetében ejtik meg, ráadásul az amerikaifocis nagydöntőnek otthont adó városban, ami garantálja a kiemelt érdeklést az Egyesült Államokban. 

A megegyezés időtartamáról pontos részleteket nem, csupán annyit árultak el, hogy a kontraktus több évre szól. Frank Cooper III, a Visa marketingigazgatója „úttörőnek” nevezte a friss partnerkapcsolatot, amellyel kapcsolatban elmondta: „Ez a szövetség erősen egybecseng a Visa azon elképzelésével, hogy az egyéneket arra inspirálja, hogy ’megcsinálják’, és arra törekedjenek, hogy minden nap, minden verseny vagy esemény során apró lépéseket tegyenek a fejlődés érdekében.”

Peter Bayer, a Visa Cash App RB Team vezetője úgy fogalmazott, hogy fantasztikus dolog bejelenteni az új identitást, Faenzában pedig új korszak kezdődik ezzel: „Hűek maradunk a gyökereinkhez a tehetségek melegágyaként, s mostantól még nagyobb figyelmet fordíthatunk arra, hogy nagyobb díjakért versengjünk az F1-ben. Merész elképzeléseink vannak a csapattal kapcsolatban, amelyet jómagam és a csapatfőnök, Laurent Mekies vezetünk, és rendkívül izgalmas, hogy olyan jövőorientált partnerek állnak mellettünk ezen az úton, mint a Visa és a Cash App” – fogalmazott az alakulat vezérigazgatója.

Catherine Ferdon, a Cash App feje azt mondta a bejelentés kapcsán, hogy az F1 amerikai terjeszkedése miatt fontos számukra ez a megállapodás, mert így el tudják mélyíteni a kapcsolatukat az F1-es szurkolókkal. A márka vezetője hozzátette: nagy hangsúlyt fektetnek majd arra is, hogy támogassák az F1-es szurkolói kultúra fejlődését a tengerentúlon.

Oliver Hughes, a Red Bull Technology marketingigazgatója hozzátette, hogy az új identitás nem egyszerűen csak egy névváltoztatás, ez az első lépés azon az úton, hogy a csapatot új szintre emeljék a versenyképesség terén – ezt mutatja meg az is, hogy a világ egyik legikonikusabb márkája lett a névadó szponzor. „A csapat új identitása, a Visa Cash App RB egy olyan jövő felé mutat, amelyben a csapat minden egyes hétvégén a rajtrács eleje felé igyekszik” – mondta Hughes.

A megújuló faenzai csapat teljes szponzori portfóliója is Las Vegasban lesz látható, forrásaink szerint további új támogatók is csatlakoznak majd a különítményhez.

formula.hu