2023: A pletykák szerint a Hyundai érdeklődik a Formula-1 iránt. Nem zárja ki teljesen az eshetőséget Cyril Abiteboul – de olyat sem szeretne mondani, amiből az a következtetés vonható le, hogy a márka a Formula-1-be megy.
2022: A McLaren kíváncsian várja, hogy az Audi milyen döntést hoz az F1-es szerepvállalásról – a két név összefoghat a pletykák szerint. Zak Brown azért kiemelte: hisznek benne, hogy Mercedes-motorral is győzhetnek.
2021: Ekkor még kissé megmosolyogtató kijelentést tesz a Honda: a japán motorgyártónál arról beszélnek, hogy utolsó F1-es évükben megcélozzák a világbajnoki címet. Ugyan hogyan lehetne esélyük a 2020-ban domináló és messze a mezőny előtt járó Mercedesszel szemben?…
2020: Sergio Perez csak akkor marad hosszabb távon az F1-ben, ha közelebb tud kerülni a tűzhöz. A mexikói pilóta egy évtizedet töltött el a királykategória középmezőnyében, de ebben egyre kevesebb örömét leli, ezért csak akkor ír alá egy újabb szerződést, ha reális esélye mutatkozik futamgyőzelmekért harcolni.
2019: A hétszeres Formula-1-es világbajnok Michael Schumacher fia, Mick hivatalosan is csatlakozott a Ferrari juniorprogramjához, a regnáló F3-as Európa-bajnok így az apja legnagyobb sikereinek helyszínéül szolgáló alakulat pártfogásába került.
2018: Cyril Abiteboul Renault-főnök szerint a csapat „csaknem tízéves hátrányban” volt a riválisokhoz képest, amikor újra a franciák gyári istállójává vált a néhány évig Lotus néven futó gárda.
2017: Claire Williams helyettes csapatfőnök elismerte: rosszul érezte magát a csapat, amikor arra kérte Felipe Massát, hogy a visszavonulása ellenére térjen vissza pótolni Valtteri Bottast, akit Nico Rosberg váratlan távozása után szerződtetett a Mercedes.
2016: Hivatalosan is bejelentették, hogy az előző idényben még Manor Marussia nevet viselő gárda 2016-ban már Manor Racing néven fog versenyezni a Formula-1-ben.
2015: Max Verstappen egyből pontszerzéssel fog debütálni, ha a Toro Rosso autója versenyképes lesz – vélekedett mindössze 17 éves pilótájáról Franz Tost csapatvezető.
2012: A két év távollét után visszatérő Kimi Raikkönen csak akkor fogja ismét a legjobbját nyújtani, ha a Lotus ehhez megfelelő autót ad a korábbi világbajnoknak – nyilatkozta Niki Lauda.
2010: A 38 éves Pedro de la Rosa lesz a Sauber egyik versenyzője, jelentette be a hinwili alakulat. A spanyol pilóta hosszú évekig csak teszt- és tartalékversenyző volt a McLarennél, de Kamui Kobayashi oldalán ismét a mezőny állandó tagja lesz.
2009: Fernando Alonso szerint neki és a Renault-nak is egyetlen célja lehet az előttük álló szezonra: megnyerni mindkét világbajnoki címet – szerinte erre a radikális szabályváltozások lehetőséget is kínálnak számukra.
2007: Mario Illien cáfolja, hogy bárkinek is azt nyilatkozta volna, hogy a Ferrarinak „tankot” kell építenie ahhoz, hogy Kimi Raikkönen eredményes legyen velük, sőt úgy véli, a finn igenis sikeres lesz új csapatánál.
2006: A Champ Car bajnoka, Sebastien Bourdais nem tagadja: rendkívül frusztrálja, hogy az eredményei ellenére sem képes felkelteni az F1-es csapatok érdeklődését.
2005: 2012-ig elkötelezte magát a Formula-1-ben való részvétel mellett a világbajnok Ferrari, ezzel komoly csapást mért a gyártók által belengetett szakadás sorozat esetleges indulására.
2003: Max Mosley FIA-elnök szerint a Formula-1 közép vagy hosszú távon összeomlott volna, ha nem vezetnek be radikális szabálymódosításokat, amelyek ugyan vegyes fogadtatásban részesültek a konstruktőrök részéről, de a vezető szerint a legtöbben támogatták őket.
2002: Noha Kimi Raikkönen futamgyőzelmeket vett célba első mclarenes szezonjára, a csapatfőnök Ron Dennis nem zárja ki, hogy a finn összetör majd néhány autót menet közben.
2001: Egy évvel korábban pedig Craig Pollock, a BAR főnöke fejezte ki aggodalmát a Saubernél debütáló Raikkönen kapcsán, aki szerint a fiatal pilóta túl tapasztalatlan az F1-hez, hiszen csupán 23 együléses versenyen vett részt – igaz, előző évben megnyerte a Brit Formula Renault bajnoki címét.
formula.hu