Minden télen találunk egy olyan cikket, amely az olasz sajtóra alapozva azt ecseteli, mennyit fejlődött a Ferrari új autója a tavalyihoz képest, s ez idén sincs másként. Ugyanakkor a jelenlegi hírek hét tizedről számolnak be, amely valóban tetemes előrelépés lehet.
A fenti számról a Crash számolt be a Corriere dello Sportra hivatkozva. A szezonnyitó Bahreini Nagydíjon 2023-ban 850 ezreddel volt gyorsabb a pole-pozíciót érő idő, mint 2022-ben, így ha csak ezt a számot nézzük, akkor ez csak egy átlagos fejlődésnek nevezhető, ugyanakkor miután tavaly az új szabályok szerint épülő autó első „ráncfelvarrását” láthattuk, idén már valószínűleg nem tudnak ennyi időt lefaragni – a legtöbben.
A Ferrari február 13-án mutatja be 2024-es versenygépét, s mindkét versenyzőjük kontraktusa lejár az év végén. A pletykák szerint Leclerc már aláírt egy elképesztő hosszabbítást, s a Scuderia, valamint Sainz is a közös folytatást preferálná.
Tavaly a spanyol volt az egyetlen, aki nem Red Bull-pilótaként versenyt tudott nyerni, ám ennek ellenére végül hajszállal ugyan, de lemaradtak még a konstruktőri második helyről is. Hatalmas kérdés, hogy ez az állítólagos hét tized mire lesz elég a Red Bull-lal szemben, akik minden bizonnyal szintén nem a babérjaikon ülnek a télen.
formula.hu