Kiderült, mekkora kárpótlást kapnak a Vodafone ügyfelei

Kiderült, mekkora kárpótlást kapnak a Vodafone ügyfelei

Mint ismert, a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án áramszünet miatt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetők. A szolgáltató az Economx megkeresésre válaszolt néhány fontos kérdésre.

A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken

a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje csaknem 24 órára nyúlt,

amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.

A január 2–3-ai időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából

1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.

Írta a Magyar Hírlap