Sátánista szimbólumokat fedeztek fel az állatkertben, kiborultak az emberek

Sátánista szimbólumokat fedeztek fel az állatkertben, kiborultak az emberek

Richard Cassaro Madridban élő, amerikai születésű történésznek rendkívül érdekes munkássága van: általában a történelem rejtett aspektusait tanulmányozza, például az ősi civilizációk közös szimbolizmusát. Felettébb érdemesek azonban a figyelemre a modern témákat boncolgató elméletei is. Cassaro óriási háttértudással és profizmussal ír olyan témákról is, mint például a New Yorkban, annak Bronx részében található Állatkert rejtélyes, okkult szimbolizmusáról.

Cassaro szerint a New York-i Bronxi Állatkert építészetébe rejtett ősi spirituális bölcsesség van kódolva az állatkert építészeinek és kőfaragóinak a keze munkája nyomán, akik a múlt századfordulón megtervezték és felépítették az állatkert központi építményeit. Ez a bölcsesség a szabadkőművesek „elveszett” tanításához hasonló, és minden jel arra utal, hogy valódi, aktív szabadkőművesek tervezték és építették:

Objektum doboz

Ezen szabadkőműves doktrínák fizikai manifesztációi láthatóak, ha végigsétálunk az Astor Courton, egy körülbelül 10 hektáros részen, amely ezoterikusan megtervezett épületekből, balusztrádokból, ligetekből, szökőkutakból, kertekből és ösvényekből áll. Az állatkert 265 hektáros területének szívében, egy alacsony természetes dombon elhelyezkedő Astor Court az állatkert legrejtélyesebb eleme, mely valósággal hemzseg az okkult szimbólumoktól.

Objektum doboz

Az Astor Court épületei – a Majomház, az Oroszlánház, a Madárház, az Elefántház és az Adminisztrációs épület – 1899 és 1910 között épültek, a Heins & La Farge építésziroda tervei alapján. Négyet közülük Eli Harvey, Charles R. Knight és Alexander Phimster Proctor nagyméretű, valósághűen megformált kő- és terrakotta állatszobrai díszítenek, mely műalkotások az egyes épületekben elhelyezett állatokat reprezentálják.

Az épületek úgy néznek ki, mintha ókorban emelt templomok lennének, és mindenütt szabadkőműves szimbolikát találunk, a bejárati tartóoszlopoktól kezdve a mindenhol megjelenő hármas osztatúságig. Az épületek bejáratai a világ számos szabadkőműves páholyára jellemző mintázatot követik, és a mindent látó szem is megjelenik rengeteg helyen, ahogy piramisok is.

A hely tényleg lenyűgöző, és Cassaro minden részletre kiterjedő kutatásának ismertetése szétfeszítené a cikk kereteit, de a szövegben található videók rendkívül érdekes adalékokkal szolgálhatnak, és a szerző saját honlapján is fellelhető további információ.

Írta a Magyar Hírlap