A vásárlók és a felhasználók egyre tudatosabbak, már nem lehet gagyi és silány dolgokkal kiszúrni a szemüket, kifejezetten igénylik a minőséget. Így ha nem szeretnél lemaradni, akkor mindenképpen ismerned kell azokat a trendeket, amelyek a tartalommarketing világát meghatározzák. Követni az állandóan változó trendeket elég nagy kihívást jelent minden vállalkozás számára, ám sokszor még nehezebbnek bizonyul az, hogy az éppen aktuális irányzatokat a megfelelő módon beépítsd a saját cégedbe.
Videó, TikTok és a brandépítés
A 2023-as év javarészt ezekről, az alcímben megnevezett témákról szól. Ha úgy érzed, lenne még hová fejlődni, hogy ideális tartalmakat gyárts, akkor bátran vedd igénybe a Klikkmarketing tartalomkészítési szolgáltatását. Ezzel ugyanis lekerül a teher a válladról, közben tanulhatsz is akár, és megláthatod, mi az, amit mindenképp megéri jól csinálni.
Ilyen többek között a videós tartalom, ami korábban nélkülözhető volt, ma már létkérdéssé vált. Lényegében erről szól a TikTok is: a vállalkozásod számára releváns, ütős rövid videókat gyártasz, hogy minél felkapottabb légy. Szerencsére itt nem csupán a követők láthatnak, hiszen For you-ba be fogja tenni a videóidat azoknak, akiket az adott téma érdekel. Mind a videók, mind pedig a TikTokon való jelenléted meghatározó lesz a branded építése során. Igaz az örök mondás: nem csupán jónak kell látszani, hanem annak is kell lenni. Így aztán fontos, hogy az ütős marketing mögött valós tartalom és érték álljon, amit a vevők a saját bőrükön tapasztalhatnak meg.
Ne adj alább a minőségből!
Ahogy azt már fentebb említettük, a tartalomgyártás mellett a minőségre is figyelni kell. Nem veszíthetsz el senkit azért, mert silány tartalmakat jelenítesz meg, hiszen ezzel a teljes branded és vállalkozásod kerül veszélybe!
A mesterséges intelligenciával hogy állsz?
Ha már a legfrissebb trendekről beszélünk, nem lenne korrekt kihagyni a mesterséges intelligenciát és az általa készített tartalmakat.
Itt is, mint minden más trend esetében, azt tanácsoljuk, hogy ismerkedj meg vele, és próbáld meg úgy használni, hogy az előnyödre váljon.
Már semmi sem a régi…
Persze ezzel nem arra biztatunk, hogy lamentálj egyet a múlton, a nosztalgiázás nem hoz bevételt. Lényeges azonban tudnod, hogy már az organikus elérés sem a régi. Így aztán ha pusztán arra apellálsz, hogy a követőid biztosan látják a posztjaidat, akkor azért inkább azt tanácsoljuk, hogy rendszeresen futtass fizetett hirdetéseket.
Azonban ne csak az elérésről gondoskodj, hanem arról is, hogy ha bárki odatéved az oldaladra, akkor legyen miért maradnia, és legyen oka visszatérni is – ez pedig nem máson múlik, mint az általad kínált és gyártott tartalmakon!
formula.hu