Úgy látszik, David és Victoria Beckham megjelenésükkel még mindig diktálni tudják a divatot.
Amióta kijött a Netflixen a Beckham című dokumentumfilm-sorozat, amelyben a futballsztár és az egykori Spice Girl megosztják gondolataikat a karrierről, családról, házasságról, megugrott a kereslet egy olyan ruhadarab iránt, amit Victoria Beckham visel az otthonukban rögzített interjúk során. Az XXL méretű, fehér ing, vagyis a „boyfriend shirt” hirtelen megnőtt népszerűségét a John Lewis brit üzletlánc is megerősíti: a 45 fontos, fehér pamutingükből négyszer annyit adtak el a napokban, mint eddig – írja a Guardian.
Egy női ruházati webáruháznak a vezetője pedig azt nyilatkozta, hogy éveken át próbálták meggyőzni a vásárlóikat arról, hogy próbálják ki „a nagyobb, férfiasabb típusú ingeket”, de mind hiába. Most viszont mindet elkapkodják.
Ugyanakkor a nagy, fehér ing már egy ideje próbálja megtalálni a helyét a nők gardróbjában. Legutóbb például a divatszakma akkor fedezte fel újra a maxiingben rejlő potenciált, amikor idén júliusban a Valentino divatbemutatóján Cindy Crawford lánya, Kaia Gerber viselt bő, világítóan fehér felsőt. Nem sokkal ezután a British Vogue azt írta, hogy „ha csak egy új dolgot veszel, egy fehér ing legyen az”.
HVG