Finomított a Facebook megjelenésén a Meta, több logótípust is módosítottak kissé, és a reakciók is új megjelenést kaptak.
Megváltozott a Facebook logója – de drámai változásokra azért nem érdemes számítani. A világ legnagyobb közösségi oldala minimális változtatásokat eszközölt csak a bal felső sarokból ismert, „f”-betűs logójában és a „facebook” feliratban – derül ki a The Verge beszámolójából.
Mint a Meta kapcsolódó közleményében kifejti, az „f” betű sötétebb kék árnyalatot kapott, „merészebb” lett, és látszólag egy kicsit matt hatásúbb is lett a korábbi, fényes hatású helyett.
Csiszoltak a Facebook-felirat betűtípusán is, mely letisztultabb hatást kelt – a betűtípus-váltás egyébként a korábbi „f”-betűs változatnál is tetten érhető.
Ugyan a Meta több mondaton keresztül, profi marketinggel próbálja magyarázni a változás jelentőségét, valójában semmi történelmi nem történt, csupán finomhangolás. Íme néhány korábbi Facebook-logó.
A cég egyébként a posztok alatti reakciók megjelenésén is változtatott, mely vélhetően lassan mindenkinél megjelenik, és a Meta szerint a közeljövőben további módosítások is várhatóak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
HVG