Gazdaság: Ősszel újra jön a legnagyobb állásbörze – toborozzon és gyűjtse be a legígéretesebb jelölteket 3 nap alatt!

Gazdaság: Ősszel újra jön a legnagyobb állásbörze – toborozzon és gyűjtse be a legígéretesebb jelölteket 3 nap alatt!

Tizenhat évvel ezelőtt indult útjára az ország legnagyobb élő karrierfóruma, a HVG Állásbörze. 2020-ban a rendezvény a Covid-járvány miatt két évre az online térbe költözött, ám 2022 ősztől hibrid rendezvényként működik, kihasználva az online tér adta lehetőségeket. A kombináció bevált, idén újra hibrid állásbörze jön: október 4-5-én a Papp László Budapest Sportarénában, míg október 4-6. között online, az hvgallasborze.hu oldalon találhatják meg a munkaadók új munkatársaikat, az álláskeresők pedig következő karrierállomásukat.

Több mint 6 ezer álláskereső a sportarénában

Munkaadóként több okból is érdemes standdal jelen lenni. A kilátogató jelöltek vágynak a személyes találkozásra, a cégekkel való kapcsolatfelvételre, személyes benyomást akarnak szerezni a kiállítókról, megjelenésükről, ajánlataikról, termékeikről, az általuk vallott értékekről. Így a munkáltatói márka építésében is jelentős szerepet tölt be az esemény. A legtöbb álláskereső gazdasági, pénzügyi, kereskedelmi, műszaki, informatikai területen végeztek vagy hamarosan diplomáznak, illetve idegen nyelveket beszélnek. Ők a sportarénában több órát töltenek a standoknál, előadásokon, a cégek által szervezett programokon. Nyitottak, kíváncsiak, eljutnak hozzájuk a kiállítói marketingüzenetek. A vállalatok az ígéretes jelöltekkel akár helyben lebonyolíthatják az állásinterjúkat. A legutóbbi statisztikák szerint az állásbörzére személyesen eljött álláskeresők 58 százaléka diplomás, 60 százaléka 40 év alatti – ebből 28 százalék 30 év alatti – volt. Felerészt férfiak, felerészt nők érkeztek. Túlnyomó többségük valóban állást keresett, mindössze 6 százalék válaszolta azt, hogy csak tájékozódni jött álláskeresési cél vagy váltási szándék nélkül.

© Túry Gergely

Így lehet még hatékonyabb a kiállítói megjelenés

Munkaadóként egy sor marketingeszközzel növelhető a standra látogatók és az ott leadott önéletrajzok száma. Újdonság, hogy a kiállítók előadást is vásárolhatnak, emellett szponzorálható a tanácsadói vagy az előadói tér, kihelyezhető óriásplakát, padlómatrica, hangosbemondással felhívható a figyelem a stand egy-egy programjára, aktivitására, hogy csak néhányat emeljünk ki a lehetőségek közül.

A személyes állásbörze mellett három napon át fut a HVG Online Állásbörze (hvgallasborze.hu). A munkaadók a virtuális standokon várják az érdeklődőket, ahol posztereket, videókat is elhelyezhetnek, chaten válaszolnak a kérdésekre, webelőadáson tehetik vonzóvá vállalatukat a jelöltek előtt. Itt azok a potenciális álláskeresők jelennek meg, akik vidéken vagy külföldön élnek, home office-ban dolgoznak. Illetve olyan budapestiek is, akiknek nincs idejük a sportarénába ellátogatni, vagy ugyan van munkahelyük, ám nem akarnak álláskeresőként mutatkozni. Közös bennük, hogy nyitottak a váltásra, fel akarják mérni a lehetőségeiket: chaten kérdeznek, webelőadásokat hallgatnak, böngésznek az ajánlatok között és pályáznak. Olyan jelölteket lehet itt találni, akik a rugalmas munkavégzési formák térnyerésével beilleszthetőek a vállalatba, és értékes munkaerővé válhatnak.

A tavaszi és az őszi állásbörze együtt biztosítja a legnagyobb elérést a munkaadóknak.

Válassza ki a vállalata számára leginkább megfelelő standot és megjelenést. Bővebb információ és rendelés: https://hvgallasborze.hu/kiallitoknak

HVG