Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
A BMW az 1985-ös Frankfurti Autószalonon tárta először a nagyközönség elé az első M3-as modelljét. Az E30-as típusjelzésű 3-as BMW-re épülő relatíve könnyű sportkocsi motorházteteje alatt egy 2,3 literes benzinmotor található, mely S14B23-as erőforrás kiviteltől függően 195-220 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
1990-ben azonban készült egy minden korábbinál sportosabb és erősebb kivitel is, a BMW M3 Sport Evolution, mely mindössze 600 példányban gyártott ritkaság 2,5 literes 4 hengeres S14B25 erőforrása 7 000-es percenkénti fordulatszámon 238 lóerőt ad le.
A Manhart azonban azokra is gondol, akik ennél jelentősen nagyobb teljesítményű E30-as M3-asra vágynak, íme a vadonatúj MH3 3.5:
A gépháztető alatt az Alpine B7 S Turbo 3,5 literes soros 6 hengeres turbómotorja található, mely 330-ról 405 lóerőre lett felhúzva, miközben a csúcsnyomaték 500-ról 650 Nm-re gyarapodott.
A 215/35 R19-es, illetve 245/30 R19-es sportgumikkal és négydugattyús Brembo fékekkel szerelt, ötfokozatú kézi váltós és hátsókerék-hajtású tuningautó árát egyelőre nem fedték fel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
HVG