A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
A BMW a közelmúltban dobta piacra az általunk is alaposan letesztelt i4-es villanyautót, mely első körben 340 lóerős eDrive40, illetve 544 lovas M50 sportverzióban vált elérhetővé – ezek közös vonása a nettó 80,7 kWh kapacitású akkumulátor.
Ezt követően aztán feltűnt a színen az eDrive35 nevet kapott új alapmodell, mely immár Magyarországon is elérhető. Az újdonság alapára 21,53 millió forint, szemben az eDrive40 25,37 millió forintos, illetve az M50 29,87 millió forintos indulóárával.
A hátsókerék-hajtású szimplamotoros i4 eDrive35 286 lóerős teljesítménye mellé 400 Nm-es nyomaték társul, ami kereken 6 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé.
Az eDrive40-hez hasonlóan 190 km/h-ra korlátozott végsebességű újdonság nettó 67 kWh kapacitású akkumulátora 478 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé. AC-, illetve DC-fronton maximum 11-180 kW-os töltési teljesítményre lehet számítani.
Az egyik fő rivális Tesla Model 3 491 kilométeres hatótávú hátsókerék-hajtású alapmodellje Magyarországon 17,84 millió forinton nyit, az összkerekes verziókat 21,34-22,69 millió forintos indulóáron jegyzik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
HVG