Vasárnap este elérkezett a WTCR történetének utolsó, fordított rajtrácsos versenye, amelyen Tassi Attila rajtolhatott az első helyről. Mellőle Davidovski indulhatott, mögöttük pedig a Guerrieri, Catsburg páros.
A már bajnok Azcona a 8., Michelisz a 9., a két Zengő Motorsport-versenyző Huff és Nagy Dani pedig a főfutamhoz hasonlóan a hatodik rajtsort foglalták el a 25 perces versenyen.
Tassi rajtja kiválóan sikerült, míg Davidovski visszaesett a középmezőnybe, így a második helyre Guerrieri jött fel. Az argentin viszont kicsúszott, így Catsburg jött fel a második pozícióba.
A harmadik körben aztán Franco Girolami volt túl optimista, egyszerre kettőt akart előzni, ezzel kiütötte az élen álló magyar versenyzőt, akinek ki is kellett állnia. Az incidensek miatt teljesen átalakult a sorrend, Magnus, Davidovski, Azcona, Michelisz, Huff, Berthon volt a top 6 állása.
A futam második fele már sokkal kevésbé volt kaotikus, Magnus simán győzött, Davidovski pedig nagy harcok árán megőrizte a második helyet Azcona és Michelisz Norbi előtt.
3 perccel a verseny vége előtt Huff és Berthon ütközött össze, a francia húzta a rövidebbet, és bejött a biztonsági autó. Így Huff az ötödik, Coronel a hatodik lett, Nagy Dani pedig a hetedik pozícióban futott be.
A pontversenyben a magyar pilóták közül Michelisz Norbert foglalta el a legelőkelőbb pozíciót, aki a nehéz szezonkezdet ellenére a negyedik helyen tudott végezni a BRC Hyundaijal.
Motorsport